Nowa marka salonu kosmetycznego
LAKIER.NIA

Założenia projektu

  • Przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej marki.
  • Opracowanie materiałów użytkowych do salonu: cennik, regulamin, ogłoszenie, plakat, karta klienta, ankieta COVID.
  • Przygotowanie projektów graficznych na FB, kilka odsłon.

Specjalizacja w każdej branży może być kluczem do sukcesu. Tak jest w przypadku marki LAKIER.NIA.

To jest projekt, z którym jesteśmy związani sentymentalnie. Jeden z pierwszych, z branży beauty, w którym właścicielka firmy zaplanowała z naszą pomocą oprawę swojej marki od a do z. Dzięki podesłanym nam inspiracjom dość sprawnie przygotowaliśmy linearne logo a później kolejne elementy. Pani Agnieszka powierzyła nam również przygotowanie pierwszych grafik na FB. Chcieliśmy aby było elegancko i kobieco. Tak jak w przypadku manicure efekt zależy od precyzji, tak każdy element identyfikacji powinien tutaj być przemyślany.

Logo marki

PRECYZJA, DELIKATOŚĆ, ŚWIEŻOŚĆ

Kolorystyka

C:6 M:0 Y:8 K:0

C:0 M:12: Y:7 K:0

C:48 M:73 Y:17 K:100

Inne elementy

Dla każdego gabinetu istotny jest zestaw basic. Oczywiście podstawą jest logo i kolorystyka / styl marki, wizytówki – terminarzyk, cennik, voucher. LAKIER.NIA to miejsce gdzie można zadbać o pielęgnację dłoni, stóp oraz rzęs. W takim miejscu ważna jest przejrzystość i spójność komunikacji. Pani Agnieszka prowadzi karty klientów, dzięki czemu zna historię każdej Pani. W okresie pandemii szczególnie ważne są ankiety COVIDowe, terminarze.

Facebook

Pod kątem budowania brandu w social mediach przygotowaliśmy Cover photo praz formatki do postów o różnej treści. Z czasem grafika ewoluowała w różnych kierunkach.