Nowa marka salonu kosmetycznego
LaBelle
Założenia projektu
- Przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej marki.
- Stworzenie czytelnej i eleganckiej strony prezentującej rodzaje zabiegów i ich dokładny opis, piękny lokal i oczywiście Dominikę.
Zapotrzebowanie na salony kosmetyczne wciąż rośnie.
Budowanie świadomości klientek, ich chęć skupienia się na swoich potrzebach i dopieszczenia siebie kieruje je do takiego gabinetu jak LaBelle
Dominika potrafi wyczarować wspaniałą atmosferę, posiada wyczucie stylu co widać przekraczając próg jej gabinetu. Zanim jednak ktoś do niego trafi ma szansę obejrzeć go w internecie. Dzięki stronie ukazującej jego piękne wnętrza, opisującej kompetencje wsparte opiniami klientek, wiesz że to jest miejsce dla Ciebie. Dobrze stworzone podstawy wizerunku – logo, wizytówki, vouchery – stanowią pierwsze „sito” klientek, które pasują do Dominiki, z którymi znajdzie wspólny język.
Logo marki
FANTAZYJNE, DELIKATNE, ARTYSTYCZNE
Kolorystyka
C:30 M:30 Y:30 K:100
Inne elementy
Dla każdego gabinetu istotny jest zestaw basic. Oczywiście podstawą jest logo i kolorystyka / styl marki, wizytówki – terminarzyk, cennik, voucher. LaBelle – czyli piękna. Dla Dominki to delikatność, precyzja ale i zwiewny charakter… jak piórko. Już po pierwszej rozmowie obie wiedziałyśmy że nic innego nie będzie odpowiadało tym cechom. Ponadto jednym z głównych zabiegów jest makijaż permamentny, który dobrze jest dobrze wykonany jeśli lnie są bardzo precyzyjne a zarazem wymaga nieco artyzmu – stąd w projektach chlapy farby w kobiecym różowym kolorze.
Strona www
- Dominika posiada udokumentowane doświadczenie w swoim zawodzie, strona powinna umożliwić pokazanie tej wiedzy.
- LaBelle to wyjątkowa przestrzeń, dlatego w tym projekcie wykorzystaliśmy zdjęcia salonu w wielu miejscach.
- Przygotowaliśmy systematykę zabiegów, która ułatwi klientkom dotarcie do wyszukiwanych treści.
- Stworzyliśmy szablon opisu zabiegu w oparciu o nasze doświadczenia w Branży beauty:
-
Na czym polega zabieg
-
Metody jego wykonywania
-
Zalecenia
-
Przeciwwskazania