Nowa marka salonu kosmetycznego
Strefa Urody

Założenia projektu

  • Przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej marki.
  • Przygotowanie materiałów ułatwiających funkcjonowanie salonu; ankieta COVID, informacje na FB, Wytyczne w salonie, ulotek, rollupów.

Brakuje nam czasu. Nie tylko my mamy wrażenie, że tydzień ma 2 dni poniedziałek i piątek. Gdzie znaleźć chwilkę aby zadbać o swoją urodę… Strefa Urody to miejsce, w którym Pani Ania zrobi to za nas.

Kołobrzeg to miejscowość typowo turystyczna. Z pewnością jest tam wiele gabinetów kosmetycznych z różnorodną ofertą. Zależało nam ta tym, aby ten właśnie wyróżnił się swoją stylistyką. Inspiracją stały stały się czerwone usta rodem z filmów lat 20 tych. Retro stylistyka powinna w delikatny sposób kojarzyć się nam z motywami Art Deco, to zaś z luksusem. Chyba nie ma osób, które w choć podstawowym nakresie nie chciały by zaznać odrobiny luksusu.

Logo marki

RETRO, ELEGANCKIE, LUKSUSOWE

Kolorystyka

C:0 M:20 Y:60 K:20

C:30 M:30 Y:30 K:100

Inne elementy

Dla każdego gabinetu istotny jest zestaw basic. Oczywiście podstawą jest logo i kolorystyka / styl marki, wizytówki – terminarzyk, cennik, voucher. Pani Ania stworzyła u siebie przyjemny elegancki gabinet. Chcieliśmy aby jej materiały stanowiły powiew luksusu.