Nowa marka medyczna Arion
cel: polska oprawa graficzna i strona www

Założenia projektu

  • Przygotowanie podstawowych elementów identyfikacji firm w Polsce
  • Stworzenie bardzo stylowej ale w stylistyce medycznej strony www.

Operacja piersi to poważna rzecz.
Często o tym zapominamy, marząc o pięknym dekolcie.
Poproszono nasz o stworzenie postaw profesjonalnego wizerunku,
z podkreśleniem jego estetycznego aspektu.

Skupiliśmy się na pięknie kobiecego ciała w różnym wydaniu. To jaki biust jest uważany za idealny, zależy od potrzeb pacjentki. Tworząc katalog oraz stronę www chcieliśmy dać kobietom wybór. To od niej zależy jaki efekt chce osiągnąć a naszym zadaniem było skrupulatne opisanie właściwości implantów, historii firmy i wielu innych aspektów, które pomogą podjąć właściwą decyzję.

Katalog marki

ZOBACZ KATALOG

ELEGANCKIE, PROFESJONALNE, MEDYCZNE, NIETYPOWE

C:42 M:40 Y:70 K:11

C:37 M:52 Y:100 K:19

C:30 M:30 Y:30 K:100

Inne elementy

Firma uruchamia sprzedaż bezpośrednią. Aby przedstawiciel mógł właściwie zaprezentować ofertę tej marki potrzebuje podstawowych narzędzi takich jak:

  • katalog prezentujący nie tylko markę ale szereg istotnych z perspektywy pacjentki informacji,
  • teczka do eleganckiego opakowania materiałów
  • wizytówki
  • zestawienie rozmiarów – folder

Strona www

  • Dominika posiada udokumentowane doświadczenie w swoim zawodzie, strona powinna umożliwić pokazanie tej wiedzy.
  • LaBelle to wyjątkowa przestrzeń, dlatego w tym projekcie wykorzystaliśmy zdjęcia salonu w wielu miejscach.
  • Przygotowaliśmy systematykę zabiegów, która ułatwi klientkom dotarcie do wyszukiwanych treści.
  • Stworzyliśmy szablon opisu zabiegu w oparciu o nasze doświadczenia w Branży beauty:

Strona bardzo sprawnie działa na urządzeniach mobilnych,
dzięki czemu jej klientki w każdej chwili mogą swobodnie korzystać z umieszczanych tam treści.

ZOBACZ LIVE

Czasami klient zrezygnuje z dalszego korzystania ze strony,dzięki takiemu nagraniu możesz mimo wszystko zobaczyć naszą pracę.