Nowa marka medyczna Arion
cel: polska oprawa graficzna i strona www
Założenia projektu
- Przygotowanie podstawowych elementów identyfikacji firm w Polsce
- Stworzenie bardzo stylowej ale w stylistyce medycznej strony www.
Operacja piersi to poważna rzecz.
Często o tym zapominamy, marząc o pięknym dekolcie.
Poproszono nasz o stworzenie postaw profesjonalnego wizerunku,
z podkreśleniem jego estetycznego aspektu.
Skupiliśmy się na pięknie kobiecego ciała w różnym wydaniu. To jaki biust jest uważany za idealny, zależy od potrzeb pacjentki. Tworząc katalog oraz stronę www chcieliśmy dać kobietom wybór. To od niej zależy jaki efekt chce osiągnąć a naszym zadaniem było skrupulatne opisanie właściwości implantów, historii firmy i wielu innych aspektów, które pomogą podjąć właściwą decyzję.
C:42 M:40 Y:70 K:11
C:37 M:52 Y:100 K:19
C:30 M:30 Y:30 K:100
Inne elementy
Firma uruchamia sprzedaż bezpośrednią. Aby przedstawiciel mógł właściwie zaprezentować ofertę tej marki potrzebuje podstawowych narzędzi takich jak:
- katalog prezentujący nie tylko markę ale szereg istotnych z perspektywy pacjentki informacji,
- teczka do eleganckiego opakowania materiałów
- wizytówki
- zestawienie rozmiarów – folder
Strona www
- Dominika posiada udokumentowane doświadczenie w swoim zawodzie, strona powinna umożliwić pokazanie tej wiedzy.
- LaBelle to wyjątkowa przestrzeń, dlatego w tym projekcie wykorzystaliśmy zdjęcia salonu w wielu miejscach.
- Przygotowaliśmy systematykę zabiegów, która ułatwi klientkom dotarcie do wyszukiwanych treści.
- Stworzyliśmy szablon opisu zabiegu w oparciu o nasze doświadczenia w Branży beauty: