A Jeśli…
Interesują Cię inne sprawy niż zapytywanie o ofertę, napisz do nas kontakt@styloweprojekty.pl
„To, co powstrzymuje ludzi, to nie jakość ich pomysłów, tylko brak wiary w siebie”
R u s s e l l S i m m o n s
Dobry plan & odrobina szczęścia przybliży cię do osiągnięcia celu. Dołóż do tego nasze doświadczenie i wiedzę popartą latami praktyki. Voila! masz duże szanse na sukces. Potrzebujesz do tego profesjonalnej szaty graficznej i dobrze sprzedającej strony internetowej.
FAQ
Nad tym się zastanawiacie, o to pytacie…
Najpierw trzeba się mu przyjrzeć może nie potrzebuje żadnych zmian, może warto dobudować do niego pozostałe elementy graficzne? Jeśli jednak okaże się, że niezbyt dobrze będzie pracować na zbudowanie Twojej marki, pomyślimy o zmianie. Stworzymy nowe lub zrobimy lifting obecnego.
Księga znaku to zestawienie informacji o Twoim logo. Dzięki niej wszystko związane z wizualnym aspektem marki jest uporządkowane. Może być mocno rozbudowana o szereg takich elementów jak np. szablon ulotki, bannera, billboardu itd. lub prosta. W tej drugiej otrzymujesz informacje o samym logo, jego kolorystyce, skalowaniu oraz użyciu na np. wizytówkach. Można ją rozbudować do czcionki firmowej, papieru firmowego, grafik na social media. Wszystko zależy od Twoich potrzeb.
Tak, wykonujemy strony i sklepy internetowe. Opieramy się o system WordPress i certyfikowane rozwiązania. Wspólnie z klientem przygotowujemy brief na bazie którego ustalamy budżet o oraz termin realizacji. Staramy się aby każda strona była unikatowa okraszona grafiką charakterystyczną dla Twojego brandu. Ponadto wszystkie realizacje są przygotowywane dla urządzeń mobilnych. Jeśli planujesz pozycjonowanie strony lub rozbudowę o bardziej złożone funkcjonalności. Zawsze można to zrobić dzięki zastosowanemu systemowi WordPress. Po zaakceptowaniu przez klienta i zamknięciu realizacji, dokonujemy szkolenia live, lub podsyłamy filmik gdzie możesz dowiedzieć się jak samodzielnie uzupełnić swoją stronę.
To zależy co będziemy robić. Przygotowanie księgi znaku i oprawy graficznej marki – powinniśmy się zmieścić 14 – 28 dni roboczych. Strona internetowa, na to musimy poświęcić więcej czasu 4 – 6 tygodni. Najważniejsza jest dwustronna komunikacja. Możemy zaczynać wtedy, gdy dostaniemy od Ciebie komplet niezbędnych materiałów.
Choć nie wątpimy w Twoją uczciwość zawsze podpisujemy umowę. Zabezpiecza ona obie strony przed nieporozumieniami i jest gwarancją realizacji wzajemnych obowiązków. Nie martw się, jest krótka i nie ma tam żadnych zawiłości prawnych. Transparentność jest dla nas bardzo ważna.
Brief z określeniem Twoich potrzeb, podpisanej umowy oraz zaliczki 50% wartości zamówienia. Dodatkowo zawsze przydadzą się inspiracje, materiały które już posiadasz oraz w przypadku realizacji związanej ze stroną www – danych dotyczących serwera, domeny.
Tak się może zdarzyć. Ale z naszego świadczenia wynika, że bardzo rzadko. Bardzo. Umawiamy się na wykonanie określonej ilości propozycji i poprawek – ustalamy jakie koszty dodatkowe wygenerują kolejne próby. Masz do dyspozycji nasze portfolio, możesz popytać o nas naszych klientów o jakość naszych usług, co powinno stanowić swojego rodzaju gwarancję. Jeśli pomimo wykorzystania pakietu ilościowego lub czasowego nadal nie jesteś usatysfakcjonowany / a, to zgodnie z umową trzeba opłacić nasz czas pracy. W zamian dostaniesz pliki otwarte i możesz spróbować gdzieś indziej.